بیشتر بدانید

چطور پوستی شفاف و بدون نقص داشته باشیم؟

شاید برای هر خانمی این اتفاق افتاده باشد که چند بار به زن دیگری نگاه کند و آرزو داشته باشد پوستی همانند پوست بی عیب و نقص او داشته باشد. خانم‌ها به خاطر وجود اساس طلب زیبایی، همیشه به دنبال زیباتر شدن هستند و همیشه پوست خود را نامناسب و با ایراد می‌دانند. طبق مطالعه‌ای نشان داده شده است که کم‌تر از ۱۰% خانم‌ها پوست خود را دوست دارند. حال اگر می‌خواهید بدانید این افراد برای داشتن پوستی زیبا و بدون نقص چه می‌کنند با ما همراه باشید.

فلوئید ضد چروک بی کام بایو

برای داشتن پوستی زیبا و بدون نقص چه می‌کنند

آنچه در این مقاله خواهید خواند

  • داشتن حداقل ۷ ساعت خواب
  • محافظت از پوست در برابر نور خورشید
  • استراحت کردن
  • مرطوب نگه داشتن پوست
  • استفاده نکردن از هر محصول جدید بی کیفیتی
  • ورزش کردن مداوم
  • هر شب پوست صورت را شستن
  • امتناع از خوردن قند اضافی
  • رفتاری ملایم با پوست
  • سیگار نکشیدن

۱. داشتن حداقل ۷ ساعت خواب

اگر تا به حال با دایره‌های تیره زیر چشمتان از خواب بیدار شده‌اید، این به خاطر کمبود خواب خوب است. کمبود خواب می‌تواند به افزایش فشار خون اطراف عضله کمک کند. یک مطالعه در سال ۲۰۱۰ نشان داد که گروهی از شرکت کنندگان پس از ۸ ساعت خواب نسبت به زمانی که از خواب محروم بودند از جذابیت بیش‌تری برخوردار شدند.

فلوئید ضد چروک بی کام بایو

داشتن حداقل ۷ ساعت خواب

۲. محافظت از پوست در برابر نور خورشید

نور آفتاب عامل حداقل ۸۰% علائم پیری قابل مشاهده مانند لک زدن، نازک شدن پوست، چین و چروک هم‌چنین برخی از خطوط صورت است در نتیجه می‌تواند در پیشرفت سرطان پوست نقش داشته باشد. ضد آفتاب یک پیشگیری مناسب برای تمام این‌ها محسوب می‌شود.

۳. استراحت کردن

تنش مُزمن و استرس باعث افزایش کورتیزول در بدن می‌شود، هورمونی که می‌تواند کلاژن و الاستین را تجزیه کند در نهایت منجر به چین و چروک شود. طبق آکادمی پوست آمریکا، استرس هم‌چنین می‌تواند برخی از شرایط پوستی مانند پسوریازیس یا روزاسه را بدتر کند.

۴. مرطوب نگه داشتن پوست

حفظ رطوبت پوست برای داشتن پوستی سالم بسیار مهم است. مرطوب کننده‌ها باعث کاهش ریزش آب در بین لایه‌های سطحی پوست و سد شدن پوست شما می‌شوند. افرادی که پوست بی عیب و نقص دارند، از مرطوب کننده برای تمام پوست خود استفاده می‌کنند.

فلوئید ضد چروک بی کام بایو

مرطوب نگه داشتن پوست

۵. استفاده نکردن از هر محصول جدید بی کیفیتی

افرادی که پوست بی عیب و نقص دارند، پول خود را برای محصولاتی چون مرطوب کننده‌ها، ضد آفتاب‌ها و داروهای اثبات شده برای از بین بردن خطوط چین و چروک‌ها مانند سرم ضد چروک قوی صرفه جویی می‌کنند و هر محصول جدیدی را بر روی پوست خود امتحان نمی‌کنند.

سرم ضد چروک قوی آدسا برای از بین برنده چین و چروک‌های صورت، استحکام دهنده پوست، بازیابی و احیای رطوبت اپیدرم، بازسازی کننده و مرطوب کننده قوی، لایه برداری ملایم، تنظیم تولید سبوم و پاک کننده پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. مطمئنا این محصول یک محصول بی عیب و نقص برای پوست شما خواهد بود.

۶. ورزش کردن مداوم

اگر همیشه می‌خواهید یک درخشش چهره تازه را داشته باشید، باید هفته‌ای چند ساعت ورزش کنید تا عرق کنید. حداقل ۵ روز در هفته به میزان ۳۰ دقیقه فعالیت انجام کنید. تحقیقات ارائه شده در سال گذشته نشان داد، افراد بی تحرکی که به طور منظم ورزش را شروع کرده بودند، در واقع علائم پیری پوست را معکوس کردند و به پوستی شاداب رسیدند.

۷. هر شب پوست صورت را شستن

آسیب آفتاب تنها عامل محیطی نیست که شما باید نگران آن باشید. ذرات ریز کوچک از آلاینده‌های هوا ممکن است به پوست شما آسیب برساند. با یادآوری یک دقیقه برای تمیز کردن صورت خود برای از بین بردن باقی مانده‌های بد بو که باعث تضعیف پوست شما می‌شود هم‌چنین پاک کردن آثار آرایش، باعث ایمنی و زیبایی پوست صورت شما می‌شود.

فلوئید ضد چروک بی کام بایو

هر شب پوست صورت را شستن

۸. امتناع از خوردن قند اضافی

خوردن قند و شیرینی زیادی ممکن است به پوست صورت شما آسیب برساند. غذاهای دارای شاخص قند خون بالا (شیرینی‌های قندی و کربوهیدرات سفید) باعث افزایش کورتیزول از طریق فرآیند به نام ” گلیکوزیلاسیون” می‌شوند، جایی که قندها به کلاژن وصل می‌شوند و باعث تضعیف آن می‌شوند. اطمینان حاصل کنید که رژیم غذایی شما شامل چربی‌های سالم (روغن زیتون)، اُمگا ۳ (گردو و ماهی قزل آلا)، آنتی اکسیدان‌ها (سبزیجات) و ویتامین C (انواع توت‌ها و مرکبات) باشد تا پوستی زیبا برای شما ایجاد کند.

۹. رفتاری ملایم با پوست

اگر هنوز صورت خود را بر اساس عادت به هر صابون یا شوینده شست‌و‌شو می‌کنید تا تمیز شود ممکن است بعد از خواندن این مقاله، این عادت را متوقف کنید. یکی از بزرگترین مقصر پنهان نواقص پوستی، کار بیش از حد بر روی آن است. استفاده بیش از حد از محصولات، شست‌و‌شوی شدید و یا لکه برداری بیش از حد همه منجر به افزایش التهاب میکروسکوپی می‌شود که در واقع می‌تواند سطح پوست را متورم کند، منافذ را مسدود کرده در نتیجه لکه‌ها و قرمزی را افزایش دهد. همیشه پوست خود را به آرامی درمان کنید و لایه برداری را ۱ بار در هفته انجام دهید.

۱۰. سیگار نکشیدن

به نظر می‌رسد اگر اثرات سرطان زای نیکوتین بر سلامتی شما به اندازه کافی وحشتناک و قابل رویت نباشد، یک دلیل دیگر برای ترک سیگار وجود دارد و آن هم زیبایی پوست شماست. نیکوتین زیر ساخت‌های پوستی را از بین می‌برد و باعث می‌شود که پوست به سرعت پیر شده و چروک‌های زیادی در صورت شما پدیدار شود.

فلوئید ضد چروک بی کام بایو

سیگار نکشیدن

 

کلام آخر !

پوست مظهر هر زیبایی برای بانوان است که باید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد. برای داشتن پوستی بی نقص باید یکسری از عادت‌های روزمره را کنار گذاشت و تحولات را در زندگی آغاز کرد. زیبایی حق شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *