آشنایی با فروشگاه اینترنتی لاکوِرت
لاکوِرت چه سایتی است؟
- امروزه توسعهی دنیای وب، همه چیز را تحت تأثیر خود قرار داده است. نحوهی خرید نیز از این قائده جدا نیست و مزایای خرید اینترنتی به گونهای بروز کرده است که هر فرد آشنا به فضای مجازی را ترغیب میکند که برای یک بار هم که شده آن را تجربه کند.
- فروشگاه اینترنتی لاکوِرت از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در حوزه آرایش و بهداشت آغاز نمود و از ابتدا، اهداف خود را در جهت رضایت مشتریان محترم قرار داده و در این مسیر حرکت نموده است. شما در لاکوِرت میتوانید درباره انواع کالاهای آرایشی و بهداشتی تحقیق کرده، آنها را مقایسه کنید، از کارشناسان ما راهنمایی گرفته و نهایتاً محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت و شایستهترین خدمات به آسانی درب منزل دریافت کنید.
- هدف ما در لاکوِرت، ذخیره کردن وقت، پول و انرژی شما برای ساختن یک زندگی شادتر در کنار خانوادهتان است.
چرا از لاکوِرت خرید کنم؟
- تأیید شده توسط وزارت بازرگانی (دارای نماد اعتماد الکترونیکی)
- تنها مرجع تخصصی آنلاین معتمد لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور
- امکان مشاوره در طیف وسیعی از کالاهای آرایشی و بهداشتی
- انجمن اختصاصی پرسش و پاسخ محصولات آرایشی و بهداشتی
- قیمتهای رقابتی و منصفانه
- امکان مقایسه محصولات برندهای مختلف با هم
- دسترسی ۲۴ ساعته
- امکان ارسال به سراسر کشور
- اعتماد به کیفیت اجناس ارائه شده
- سهولت در خرید
- صرفه جویی در زمان و هزینهها
- شفافیت در عرضه محصول و قیمتهای شفاف، واحد و به روز
- صرفه جویی در هزینهها، به علت جلوگیری از خریدهای ناخواسته و برنامهریزی نشده
- سهولت در خرید، برای افرادی که دارای شرایط اجتماعی یا فیزیکی خاصی هستند
- حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی افراد در خرید
- کاهش هزینههای جانبی، نظیر سفرهای شهری و کمک به حفظ محیط زیست
- صرفه جویی در زمان و صرف آن در کنار خانواده برای ساختن زندگی شادتر
- برخورداری از فروش ویژهها و هدایای مناسبتی
- امکان شرکت در قرعه کشیهای مختلف و برخورداری از هدایای مختلف
چگونه ثبت نام کنم؟
برای ثبت نام در لاکوِرت تنها کافیست این دو گام ساده را طی کنید تا به خانواده لاکوِرت بپیوندید :
- از گوشه سمت چپ بالا (کنار لوگو) بر روی ثبت نام کلیک کنید.
- اطلاعات خواسته شده را پُر کنید و دکمه ثبت نام را بزنید.
خبرنامه لاکوِرت چیست؟
- خبرنامه، ایمیلی از سوی لاکوِرت است که معمولاً هر هفته ۱ بار و در روزهای ابتدایی هفته برای مشترکین خبرنامه ارسال میگردد.
- در خبرنامه هفتگی لاکوِرت شما از محصولات جدید سایت، محصولات پُر فروش هفتهی گذشته، اخبار جدید، فروش ویژهها و مقالات جدید موجود در سایت مطلع خواهید شد.
- ما همواره جدیدترین اخبار و فروش ویژهها را به مشترکین خبرنامه ارسال خواهیم کرد، بنابراین اگر میخواهید هیچ تخفیف و خبر هیجان انگیزی را از دست ندهید همین حالا به ما بپیوندید.
چگونه مشترک خبرنامه لاکوِرت بشوم؟
برای این کار ۲ راه دارید :
- با ثبت نام در سایت لاکوِرت، شما به طور خودکار یکی از مشترکین خبرنامه خواهید شد. مگر آنکه خودتان در صفحه ثبت نام، تیک مربوط به اشتراک خبرنامه را بردارید.
- در صورتیکه در سایت ثبت نام نکردهاید و تنها تمایل دارید خبرنامههای ما را دریافت کنید، کافی ست از پایینیترین قسمت سایت (سمت چپ) در قسمت عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد کرده و دکمه اشتراک را فشار دهید.
چگونه اشتراکم در خبرنامه را لغو کنم؟
- برای اینکار کافیست از پایینی ترین قسمت سایت (سمت چپ)، در قسمت عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نموده و تیک را بر روی گزینه لغو عضویت قرار دهید. سپس دکمه Enter را از روی صفحه کیبُرد خود فشار دهید.
چگونه میتوانم اطلاعاتم نظیر ایمیل، نام کاربری، رمز عبور و … را تغییر دهم؟
بسیار ساده است، گام های زیر را دنبال کنید :
- ابتدا از منوی بالای صفحه بر روی ورود کلیک کنید، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.
- باز هم به سراغ منوی بالای صفحه بروید و این بار بر روی حساب من کلیک کنید.
- حال از منوی باز شده بر روی ویرایش پروفایل کلیک کنید، اطلاعات جدید را وارد کنید.
- بر روی دکمه ذخیره کلیک نمایید.
آیا به شهر و منطقه پستی من هم ارسال دارید؟
در حال حاضر لاکوِرت به تمام نقاط ایران ارسال دارد :
- تهران از طریق پیک لاکوِرت، پست جمهوری اسلامی ایران (پست پیشتاز) و پیک آزاد.
- شهرستان، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران (پست پیشتاز).
مواردی در سفارش من با کالاهایی که به دستم رسیده است مغایرت دارد، چه کاری باید انجام دهم؟
همه تلاش ما در فروشگاه اینترنتی لاکوِرت، ارائه خدماتی شایسته اعتماد شماست. کنترل شدیدی بر روی کالاهای ارسالی صورت میگیرد ولی اگر به هر دلیلی سفارشات ارسالی برای شما با سفارش ثبت شده در سایت متفاوت بود :
اگر سفارشتان را از پیک لاکوِرت تحویل میگیرید :
- هنگام تحویل کالا از پیک لاکوِرت، سفارشات خود را چک نمایید و در صورت مغایرت کالا یا کالاهای مورد نظر را تحویل نگیرید ولی در صورتی که پس از رفتن پیک ما متوجه این موضوع شدید تا ۴۸ ساعت زمان دارید تا موضوع را به اطلاع همکاران ما برسانید تا موضوع را پیگیری و مشکل شما را مرتفع سازند.
اگر سفارشتان را از پیک آزاد یا پست تحویل میگیرید :
- در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در کالاهای ارسالی بلافاصله موضوع را از طریق ایمیل (info@locvert.ir) یا تماس تلفنی (۰۲۱۳۶۸۴۱۲۳۶) با ما در میان بگذارید. در صورتی که کالای ارسال شده برای شما با سفارشتان مغایرت داشته باشد، همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد، سفارشات را با هزینه فروشگاه اینترنتی لاکوِرت به دفتر ما باز گردانده و محصولات مورد نظرتان را دریافت خواهید کرد.
آیا میتوانم کالایی را که خریداری کردهام مرجوع یا تعویض کنم؟
تعویض و یا مرجوع کردن کالای معیوب :
- در صورتی که کالای دریافتی شما از پیک لاکوِرت دارای نقصی باشد، نظیر مخدوش بودن جلد کالا، عدم مطابقت با سفارش ثبت شده شما در سایت، منقضی شدن تاریخ مصرف کالا، سر ریز شدن کالا و … که قابل استفاده نباشد و پیش از ارسال نیز از طریق اُپراتور فروشگاه اینترنتی لاکوِرت به اطلاع شما نرسیده باشد، شما میتوانید کالای مذکور را از پیک تحویل نگیرید و همان جا کالا را عودت دهید.
- در صورتی که پس از تحویل متوجه عیوب ذکر شده بشوید تا ۴۸ ساعت فرصت دارید که ما را از موضوع آگاه کنید تا برای تعویض کالای مورد نظرتان اقدام نماییم.
تعویض و یا مرجوع کردن کالای سالم :
- در صورتی که هنگام تحویل سفارش توسط پیک لاکوِرت، شما از خرید خود منصرف شده و تمایل به دریافت آن نداشته باشید به دلیل به فروش رساندن لوازم آرایشی، بهداشتی و به دلیل مسائل بهداشتی امکان بازگرداندن کالای خریداری شده وجود ندارد.
- در صورتی که پس از دریافت کالاهای خود تمایل به تعویض کالا داشته باشید بدیهی است پس از دریافت مرسوله، امکان باز پسگیری اجناس ارسالی وجود ندارد.
من در مشاهده سایت مشکل دارم، چه کاری باید انجام دهم؟
- ابتدا امتحان کنید که آیا تنها در مشاهده سایت www.locvert.ir مشکل دارید؟ اگر در مشاهده سایر سایتها هم مشکل دارید لازم است با مرکز خدمات اینترنتیتان تماس بگیرید تا راهنماییتان کنند.
برای مشاهده سایت لاکوِرت بهتر است از یکی از ۳ مرورگر زیر استفاده نمایید که بهترین پشتیبانی از سایت ما را خواهند داشت :
- Google Chrome
- Mozila Firefox
- Internet explorer
در صورتی که باز هم در مشاهده سایت مشکل داشتید میتوانید با واحد پشتیبانی مشتریان (۰۲۱۳۶۸۴۱۲۳۶) تماس گرفته یا به ما ایمیل (info@locvert.ir) بزنید.
با وجود اینکه درخواست بازیابی رمز عبور را دادهام، هنوز ایمیلی از طرف فروشگاه اینترنتی لاکوِرت برای من ارسال نشده است، چه کاری باید انجام دهم؟
- ابتدا از صحت ایمیل وارد شده اطمینان حاصل کنید، در صورتی که ایمیل خود را درست وارد کردهاید به قسمت ایمیلهای اسپم (spam) خود نگاهی بیاندازید، اگر همچنان مشکلتان برطرف نشد از طریق ایمیل (info@locvert.ir) یا تماس تلفنی (۰۲۱۳۶۸۴۱۲۳۶) از همکاران بخش پشتیبانی کمک بخواهید.
ساعت کاری فروشگاه اینترنتی لاکوِرت از چه زمانی شروع میگردد؟
- پیگیری سفارشات تلفنی : شنبه تا چهارشنبه به جز ایام تعطیل از ساعت ۹ الی ۱۷ میباشد.
- ارسال کالا : شنبه تا پنج شنبه به جز ایام تعطیل از ساعت ۹ الی ۱۲ (سفارشات معمولاً در بازه زمانی ذکر شده ارسال میشوند ولی امکان تغییر هم وجود دارد، همواره پیش از ارسال کالا با پیک لاکوِرت روز و بازه زمانی ارسال توسط همکاران واحد حمل به مشتری اطلاع داده خواهد شد.)
- پاسخ گویی تلفنی و مشاوره محصولات : ۷ روز هفته حتی ایام تعطیلات از ساعت ۷ الی ۲۴ بامداد میباشد.