ثبت سفارش
چگونه میتوانم کالاهای مورد نظرم را سفارش دهم؟
سفارش اینترنتی :
این سفارش از طریق سایت لاکوِرت و توسط مشتری انجام میشود. برای ثبت سفارش مراحل زیر را طی نمایید :
- در صورتی که عضو لاکوِرت میباشید از منوی بالای صفحه بر روی ورود کلیک کرده، ایمیل و رمز عبور خود را وارد نمایید و بر روی دکمه ورود کلیک کنید.
- با استفاده از قسمت جستوجوی سایت (بالای صفحه) و منوهای سمت راست، صفحه محصولات مورد نظر خود را پیدا کرده و برای هر یک دکمه افزودن به سبد خرید را بزنید (نشانگر مؤس خود را بر روی عکس کالا نگه دارید تا دکمه ظاهر شود).
- بر روی آیکون سبد خرید آبی رنگ که بالا سمت چپ صفحه است کلیک کنید، تا به صفحه سبد خریدتان هدایت شوید.
- در صورتی که از یک محصول تعداد بیشتری میخواهید، تعداد موردنظرتان را وارد نمایید.
- در صورتی که تمایل دارید یک محصول را حذف نمایید، تیک حذف کنار آن را انتخاب کنید.
- اگر خریدتان هنوز تمام نشده است بر روی ادامه خرید کلیک کنید و در صورت اطمینان از خرید بر روی اتمام خرید کلیک کنید.
- آدرس خود را وارد کرده و بر روی دکمه تأیید کلیک کنید.
- روش ارسال خود را انتخاب کرده و بر روی دکمه تأیید کلیک کنید.
- بر روی دکمه تأیید کلیک کنید، اکنون به شما شماره سفارشی داده میشود که جهت پیگیری سفارش میتوانید از آن استفاده نمایید.
- توجه نمایید که تا زمانی که شماره سفارش را دریافت نکنید، سفارش شما ثبت نشده است.
سفارش تلفنی :
- لاکوِرت برای رفاه حال مشتریان، امکان سفارش تلفنی را در فروشگاه راه اندازی کرده است. در این روش پس از تماس تلفنی با لاکوِرت (۳۶۸۴۱۲۳۶-۰۲۱) و اعلام کالاهای مورد نیاز به مسئول مربوطه در صورت موجود بودن کالا(ها) در سایت، سفارش توسط لاکوِرت برای مشتری ثبت میگردد.
چطور میتوانم جزییات سفارش (های) ثبت شدهام را مشاهده کنم؟
- از منوی افقی بالای سایت بر روی قسمت ورود کلیک کرده، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد سایت شوید.
- از منوی افقی بالا بر روی قسمت حساب من نشانگر مؤس خود را نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایش داده شوند، حال سفارشات من را انتخاب کنید.
- با کلیک بر روی هر یک از سفارشات خود میتوانید جزئیات مربوط به آن را مشاهده نمایید.
لیست من چیست و چگونه کار میکند؟
- لیست من، راهی آسان و سریع برای پُر کردن سبد خرید با محصولات مورد نیازتان در مراجعه بعدی به سایت است. محصولاتی را که در خریدهای آیندهتان به آنها احتیاج دارید را در لیست علاقهمندیتان اضافه کنید، تا در خریدهای بعدی به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. هر محصول علاوه بر دکمه افزودن به سبد خرید، دکمه افزودن به لیست علاقهمندی نیز دارد.
چگونه محصولات را به سبد خریدم اضافه کنم؟
- هر محصول دارای دکمه افزودن به سبد خرید است، که با نگه داشتن نشانگر مؤس بر روی عکس محصول ظاهر میگردد. با هر بار کلیک بر روی این دکمه یک عدد از محصول مورد نظر به سبد خرید شما اضافه خواهد شد، علاوه بر این شما امکان تعیین تعداد محصولات هم دارید.
آیا میتوانم از محصولات سفارش عمده بدهم؟
- برای ثبت سفارش عمده میتوانید با کارشناسان خدمات مشتری ما (۳۶۸۴۱۲۳۶-۰۲۱) تماس بگیرید، همکاران ما به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد.
آیا میتوانم سفارشم را ویرایش یا لغو کنم؟
- بله میتوانید! کافیست که درخواست خود را به آدرس info@locvert.ir برای ما ارسال نمایید و یا با شماره تلفنهای ما (۰۹۳۶۱۰۱۲۰۳۷ – ۰۹۳۹۴۹۵۷۲۰۰) تماس بگیرید تا همکاران بخش پشتیبانی خواسته شما را اعمال نمایند.
- توجه کنید تنها تا زمانی که فروشگاه اینترنتی لاکوِرت سفارش شما را ارسال نکرده است امکان لغو سفارشتان را دارید، در غیر اینصورت اگر هنگام تحویل کالا از خرید خود منصرف شوید ملزم به پرداخت هزینه ارسال خواهید بود.
اگر قبل از ثبت سفارش سایت را ترک کنم چه اتفاقی برای سبد خرید من میاُفتد؟
- اگر شما با حساب کاربری خود وارد سایت شده باشید، تا مراجعه بعدی شما به سایت محصولات در سبد خریدتان باقی میماند در غیر اینصورت محصولات از سبد خرید شما خارج میشوند.
- در صورتی که در مراجعه بعدی به سایت متوجه شدید که محصولی را که قبلاً انتخاب کرده بودید در سبد خرید شما نیست، آن محصول از روی سایت برداشته شده است یا از آخرین مراجعه شما زمان طولانی گذشته و محصول مورد نظر به صورت خودکار از سبد خرید شما خارج گشته است.
چگونه میتوانم از وضعیت سفارشم مطلع بشوم که در چه مرحلهای است؟
- ابتدا با حساب کاربری خود در سایت وارد شوید.
- از منوی افقی بالای صفحه از قسمت حساب من، بر روی قسمت سفارشات من کلیک کنید.
- شماره فاکتور مورد نظر خود را پیدا کرده و به قسمت وضعیت سفارش دقت کنید یا بر روی جزئیات سفارش کلیک کنید و قسمت وضعیت سفارش را ملاحظه نمایید.
چگونه محصولات مورد نظرم را در فروشگاه اینترنتی لاکوِرت پیدا کنم؟
برای این کار چند راه دارید :
- استفاده از منوهای سمت راست.
- استفاده از قسمت جستوجو .
- استفاده از لیست علاقهمندیها که خودتان قبلاً محصولات مورد نظرتان را در آن ذخیره کردهاید.
چگونه میتوانم از تخفیفات و فروش ویژه فروشگاه اینترنتی لاکوِرت بهرهمند بشوم؟
- با استفاده از قسمت فروش ویژه (قسمت وسط سایت، مربوط به محصولات ویژه مشکی رنگ) میتوانید همه محصولاتی است که تخفیف خوردهاند را مشاهده کنید، همچنین اگر محصولی از قبل در سبد خرید شما بوده و اکنون تخفیف خورده است نگران نباشید چرا که تخفیف به صورت خودکار بر روی آن اعمال خواهد شد.
چگونه از کیفیت کالاهای ارائه شده در سایت لاکوِرت اطمینان پیدا کنم؟
- مطمئن باشید که ما سخت کار میکنیم تا بهترین و متمایزترین خدمات و با کیفیتترین محصولات را ارائه کنیم. همه محصولات موجود در سایت اُورجینال میباشند و از بین بهترین برندها با مناسبترین قیمت گلچین شده اند. برای اطمینان مشتریان محترم، این امکان نیز در نظر گرفته شده است که بعد از دریافت سفارشات خود و رضایت از کیفیت کالاها، مبلغ محصولات خود را از طریق شماره کارت واریز نمایند.
- مشتریان گرامی توجه نمایید که تمامی محصولات گروه آرایشی و بهداشتی به علت رعایت اصول بهداشتی قابل تعویض و ارجاع نمیباشند.
اگر کالایی که من خریدهام موجودی نداشته باشد چه اتفاقی میاُفتد؟
- تیم انبارداری فروشگاه اینترنتی لاکوِرت همواره دقت خواهد داشت که موجودی درستی از محصولات را ارائه دهد، با این حال ممکن است در مواقع نادری این اتفاق بیُفتد که از واحد پشتیبانی با شما تماس گرفته خواهد شد و یکی از ۲ پیشنهاد تعویض کالای خریداری شده با مورد مشابه و یا عودت هزینه کالا به شما، طبق خواسته شما انجام خواهد شد. با این حال اگر در مورد یک مورد خاص درخواست اطمینان از موجودی دارید نگران نباشید، کافیست با ما تماس بگیرید (۳۶۸۴۱۲۳۶-۰۲۱) تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند، فراموش نکنید که ما از شنیدن صدای شما خوشحال خواهیم شد.
چطور میتوانم از زمان شارژ مجدد یک محصول در سایت که هم اکنون ناموجود است مطلع شوم؟
- برای اطلاع از شارژ مجدد یک محصول ناموجود کافیست، با وارد کردن ایمیل خود در صفحه محصول مربوطه بر روی دکمه به من اطلاع بده کلیک کنید، تا بلافاصله پس از شارژ محصول مورد نظر یک ایمیل برای شما ارسال گردد. دقت کنید که برای استفاده از این دکمه اگر عضو سایت هم نباشید میتوانید تنها با واردن کردن ایمیل خود اقدام کنید.